A szekrényben akar táncolni, óriási nagymamabugyiban

Drew Barrymore, Khloé Kardashian és Rihanna csak néhány a nagy nevek közül, akik a szórakoztatóipari teljesítményük mellett valamilyen saját vállalkozást is elindítottak. Mindannyian a luxusra vágyó közönséget célozták meg, elvégre ez az a piac, amelyet a legjobban ismernek.

Nem ezt akarta

Drew Barrymore színésznő 2013-ban indította el Flower Beauty Cosmetics sminkcsaládját. Úgy döntött, hogy megfizethető áron kínált, minőségi termékcsaládot szeretne kifejleszteni, amely a fogyasztók többségét célozza meg, azokat, akik nem engedhetnek meg maguknak száz dolláros rúzsokat. Barrymore exkluzív szerződést kötött a Walmarttal, hogy több mint száznyolcvan Flower Beauty Cosmetics szem-, arc-, ajak- és körömápoló terméket forgalmazzon. A termékeket kevesebb mint húsz dollárért árulják.


Rúzs helyett mosoly?

Barrymore, aki jelenleg Timothy Olyphant oldalán játszik a Netflix Santa Clarita Diet című sitcomjában, azt mondja, azért döntött a sminkcsalád kifejlesztése mellett, mert segíteni akart a nőknek javítani az önképükön. A Business Insidernek elmondta: "Úgy gondolom, hogy nagy szükség van a pozitív üzenetekre, hogy a nők erősnek érezzék magukat. A mosolyod jobb, mint bármilyen rúzs!"


Sminkszékben felnőve

Barrymore azért is választhatta a kozmetikai irányt, mert egykori modellként és termékeny színésznőként (E.T., Donnie Darko, Grey Gardens) elég gyakran járt a sminkszobában, ahol profik “dolgoztak rajta”. "Hatéves korom óta ülök sminkes székben, és volt szerencsém a szépségipar ikonjaival dolgozni - tanulni, szerelmesnek lenni a termékekbe, pigmentekbe, márkákba, cégekbe" - vallja a színésznő.


Kényelem a divatiparban

Az üzletasszony egyik első interjújában még így nyilatkozott: "Én egy olyan lány vagyok, aki a szekrényben akar táncolni egy óriási nagymamabugyimban és úgy készülődni. Ez az az érzés, amit nőként meg akarok ragadni!" Később a Cover Girl felhívta Barrymore-t, hogy felajánlja neki a társ-kreatív igazgatói pozíciót. Barrymore a vállalatnál szerzett tapasztalatait "egy marketing diplomához" hasonlította.


„A gyerekeimnek csak anya”

Barrymore azután indította el a Flower Beauty-t, hogy anya lett - ez az élmény, elmondása szerint némi karrierszorongást váltott ki belőle. De nem engedett ezeknek a rossz érzéseknek. Karrierje a koronavírus járvány alatt is virágzott. Tavaly elindította nappali talkshow-ját: "The Drew Barrymore Show" címmel. Idén februárban a Garnier kreatív igazgatójává nevezték ki, a következő hónapban pedig egy konyhai eszközökkel foglalkozó márkát vezetett be a Walmartnál.


"Az egyik dolog, amit megtanultam az emberekkel való munkáról, az az, hogy figyeljek arra, mi érdekli őket" - mondta. "Ha megpróbálod a szögletes csapot a kerek lyukba erőltetni, valószínűleg nem fog működni. Hallgassuk meg az embereket, és figyeljük meg, mi az, amiben sok örömüket lelik, mert ez ugyanolyan fontos, mint az anyagiak. Sőt!"


Domokos Dominika/Valvi.hu


Forrás: diversitywoman.com

A kép forrása: wikimedia.org

3 views0 comments