Kate Hudson, mint üzletasszony – A Fabletics története

Kate Hudson bebizonyította, hogy a színészkedés mellett az üzlethez is van érzéke. A Kate által alapított Fabletics különbözik a piacon jelenleg kapható más aktív ruházati márkáktól. De mégis miben?

Napjainkban mindenhol következetesen felbukkannak a jóga márkák. Azonban van egy fitnesz márka, amely egyedülálló tagságával és nagyköveteivel viharszerűen meghódította a világot, a Fabletics.


A Fabletics egy divatközpontú sportmárka, amely az edzőruhákat és a jógát a mindennapi utcai viseletté fejlesztette. A Fabletics tulajdonosa sikeresen párosította a luxus minőséget a megfizethető árakkal, így több mint kétmillió hűséges tagot létrehozott világszerte.


Annak ellenére, hogy a Fabletics még viszonylag fiatal – 2013-ban alapították –, mára már hatalmas aktív ruházati márkává nőtte ki magát. Ez a márka kiküszöböli a közvetítőket, és számos olyan rést képes betölteni, amelyet az aktív ruházati ipar vezető márkái még nem értek el.


Ugyanakkor a legtöbb ember azon tűnődik, hogy a Fabletics megéri-e a tagságot, hogyan működik a márka. Az is felmerül, hogy a márka vajon megállja-e a helyét a jövőben más versenytársakkal szemben, és ki lehet a márka sikertörténete mögött.


Olvass tovább, hogy megismerd a Fabletics történetét, a márka közösségét és tulajdonosát.


Mi az a Fabletics?

A Fabletics egy megfizethető árú aktív ruházati márka, amely a vásárlóknak színben összehangolt jóga ruhákat, utcai ruhákat, sportos ruhákat, lenge öltözéket és számos más termékkategóriát kínál. A Fabletics kínálatának nagy része éppolyan stílusos, mint amilyen funkcionális. A márka egyedülállóan közelít az értékesítéshez, hiszen van egy VIP tagsági programjuk, amely havi díjjal jár, ezt az ügyfelek jelentős kedvezményekre és ruhavásárlásokra használják fel. Ez a tagság bármikor megszüntethető, vagy a tagok dönthetnek úgy is, hogy kihagynak egy hónapot. A Fabletics egyik tulajdonosa Kate Hudson, valamint a márka kapcsolatban áll Kevin Harttal is, aki segíti ezt a márkát, hogy stílusos, környezettudatos és szórakoztató sportruházatot kínálhasson a hatalmas közönség számára. A Fabletics olyan hírességekkel dolgozott már együtt, mint Demi Lovato, Maddie Ziegler, Marquita Pring és Lea Michele.


A márka küldetése

A Fabletics tulajdonosa tisztázza, hogy alapvető filozófiájuk az, hogy olyan stílusos, funkcionális sportruházatot hozzanak létre, amely az átlagember számára megfizethető. A márka a könnyed és szerény megközelítésre összpontosít, nem pedig a divatos profi sportolói jóváhagyásokra és a túlárazott anyagokra. A Fabletics a földhözragadt hangulatot sugározva tud kapcsolatot teremteni a vásárlóival. Ez a tagokra összpontosító márka tartós, divatos kollekciókat kínál, miközben verhetetlen árakat biztosít a vásárlóknak.


A Fabletics küldetése egyszerűen az, hogy a világ leginnovatívabb, legdivatosabb és legbefogadóbb aktív ruházati és életmód márkájává váljon a piacon. Ez a vállalat szilárdan hisz abban, hogy mindenkinek mindig a lehető legjobban kell kinéznie és éreznie magát. Céljuk, hogy ezt stílusos sportruházatukkal biztosítsák, amely mégis kényelmes és funkcionális.


Fabletics fenntarthatóság

Ez a vállalat sikeresen megtestesíti az átláthatóságot és a szórakozást. Luxus érzetet kínálnak az ügyfeleknek anélkül, hogy extravagáns árcédulákra lenne szükségük. A vállalat nemrégiben kiterjesztette elkötelezettségét a környezetbarát stílusok iránt, miközben támogatja az éghajlat-tudatos üzleti gyakorlatot. Eredetileg azért hozták ezeket az intézkedéseket, hogy javítsák fenntarthatósági játékukat. A Fabletics tulajdonosa e-kereskedelmi katalógusként indította el a márkát. A márkának azonban ma már világszerte vannak üzletei, és ezek a kezdetektől fogva klímasemlegesek.


Fabletics tulajdonosa és története

A Fabletics ötlete nem egy, hanem két zseninek köszönhető, akik a 2000-es évek közepén jelentős lehetőséget láttak az atlétikai ruhaiparban. Ebben az időben a Lululemon uralta a piacot, de olyan luxus árcédulák voltak rajta, amelyeket az átlagember nem engedhetett meg magának. A legtöbb embernek általában olcsó edzőruhákat kellett beszereznie a nagy boltokban, reménykedve abban, hogy a megvásárolt ruhák megfelelően illeszkednek, vagy egyáltalán sokáig tartanak.


Adam Goldenberg és Don Ressler olyasmit akartak létrehozni, ami áthidalja ezt a szakadékot. Olyasmit akartak alkotni, ami egy divatos, megfizethető alternatívát jelent, de mégis megfelel a csúcskategóriás sportruházati márkák stílusának, minőségének és teljesítményének.


Goldenberg és Ressler megkereste Kate Hudson színésznőt az ötletükkel. Elmondták, hogy olyan divatos, teljesítményorientált aktív ruházatot akartak létrehozni, amely sokak számára elérhető. A Katenek tetszett az ötlet, így a trió együtt 2013-ban megalapította a Fableticset. A márka alapvető meggyőződése az volt, hogy mindenkinek a lehető legjobban kell kinéznie és éreznie magát. Egyértelmű tagsági stratégiával és hírességek támogatásával a Fabletics ikonikus aktív ruházati márkává nőtte ki magát, amely kényelmes és csinos aktív ruhákat kínál. Bár a Fabletics megfizethető, kiváló minőségű e-kereskedelmi márkaként indult, az évek során bővült, és ma már több mint 100 hagyományos üzlettel büszkélkedhet világszerte.


Kate Hudson színésznő, akit többek között A csajok háborúja, A spanom csaja és még sok más filmben nyújtott alakításairól ismerhetünk. Aktív édesanya és vállalkozó, aki kényelmes stílusokat keres, amelyeket a filmforgatásokon, az edzéseken és a fiaival való sportolásban is viselhet. Amikor Adam Goldenberg és Don Ressler megkereste őt a Fabletics megalapításával kapcsolatban, beleegyezett, mert úgy gondolta, hogy segíthet a fitt és aktív életmódot népszerűsítő mozgalom elindításában.


A Fabletics tulajdonosának, Kate Hudsonnek a vállalatban betöltött szerepe elengedhetetlen volt a márka befogadó és lényegre törő imázsának elősegítésében. Ő a cég mintegy 20%-ának tulajdonosa, és platformjain keresztül hozzájárult ahhoz, hogy a márka hatalmas közönséghez jusson el. Egy olyan világban, ahol a legtöbb híresség szponzorálja a márkákat, de nem viseli a termékeiket, Kate megközelítése üdítő. Naponta viseli a Fableticset, és minimalista, vidám stílusáról ismert.


Fabletics tagsági megközelítés

A Fableticsnél történő vásárlás egyik előnye, hogy minden átlagember vásárolhat. Annak ellenére, hogy van tagság, nem kell tagnak lenned ahhoz, hogy élvezhesd a márka által minden nap megosztott remek árakat. A tagság előnye, hogy a tagok a normál árakon felül rengeteg extra előnyt élveznek. Ilyen például, hogy a tagok a legtöbb ruháért a felét fizethetik, vagy még kevesebbet, ha tagsági kreditjük van.


Ha úgy döntesz, hogy az adott hónapban a tagsági kreditnél többet vásárolsz, akkor 20% kedvezményt kapsz minden egyes kiválasztott termékre. Ezen előnyökön kívül a tagok havonta személyre szabott választást kapnak a Fabletics fitnesz stylistjaitól. A Fabletics tulajdonosa arról is gondoskodik, hogy a tagok egyszerű cserélési és visszaküldési lehetőségeket kapjanak, valamint a Fabletics ingyenes szállítását és jutalom pontjait is élvezheted, amíg tag vagy.


Kulcs a sikerhez

Bár a Fableticsnek nem csak egyetlen tulajdonosa van, a márka folyamatosan növekszik, a partnerség pedig egyre erősebb. Ez a partnerség lehetővé teszi a Fabletics számára, hogy hatékonyan versenyezzen az olyan aktív ruházati óriásokkal, mint az Under Armour, a Lululemon, a Nike és még sokan mások. De mégis mi ennek a nyerő partnerségnek a kulcsa, hogyan sikerült a Fableticsnek ilyen rövid idő alatt a csúcsra emelkednie?


Vertikális integráció

A Fabletics általában nyolc hét alatt jut el a tervezéstől a szállításig. A vállalat tulajdonosa gondoskodik arról, hogy minden művelet házon belül maradjon, ami lehetővé teszi a Fabletics számára, hogy gyorsan haladjon, miközben a gyártás magas színvonalon történik. A vállalat az üzleti tevékenység minden területén együttműködik, a legjobb tervezőket alkalmazva, hogy stílusos terveket biztosítsanak az aktív ruházathoz. A márka emellett újgenerációs technológiával dolgozik, valamint a gyártást és a szállítást is ellenőrzi.


A Fabletics jó helyzetben van, köszönhetően a lenyűgöző modelljüknek. Ez a modell lehetővé teszi a vállalat számára, hogy feleannyiért kínálja ugyanazt a minőséget és teljesítményt a vásárlóknak. A vállalat kapcsolatban marad a vásárlói közösségével, és mindig felhasználja a vásárlói visszajelzéseket a márka fejlesztéséhez. Ezért olyan kézzelfogható eredményeket tudnak elérni egyedülálló módon, amelyeket más márkáknak még nem sikerült elérniük.


Közvetlen kapcsolat a tagokkal

A Fabletics innovatív megközelítést alkalmaz, amikor tartós kapcsolatokat alakít ki ügyfeleivel. A leendő VIP-tagok egy stíluskvízt töltenek ki, ami segít meghatározni az ügyfél ízlését, ezáltal a Fabletics személyre szabott stílus ajánlatokat tud nyújtani a tagoknak.


Ez az adatvezérelt személyre szabás továbbra is a tagsághoz hasonlóan növeli a márka értékesítéseit. A vásárlóval való közvetlen kapcsolat előmozdításával a márka az összegyűjtött adatok segítségével csökkentheti a kockázatokat a divatterületen. A vállalat ezeket az adatokat a készletigény hatékony előrejelzésére használja, ezáltal minimalizálni tudják a túltermelést, miközben a megtakarítást visszaadják a fogyasztóknak.


Adj az ügyfeleknek jó okot a visszatérésre!

Az online tagsági modell nem fog működni, ha a tagok nem motiváltak arra, hogy visszatérjenek a weboldalra. Egy márkának bizalmat és márkahűséget kell építenie az értékesítés növeléséhez. Az elköteleződéshez és a vásárlók visszatérésének ösztönzéséhez azonban sürgősségre van szükség, amit a Fabletics tulajdonosa igyekszik biztosítani. A Fabletics továbbra is új, korlátozott példányszámú megjelenéseket vezet be tagjai számára, hogy a márka ezt a sürgősséget megteremtse. Gyors működési sebességük lehetővé teszi számukra, hogy lépést tartsanak közönségük igényeivel. Versenyképes áraik támogatják a Fabletics tulajdonosa által létrehozott kiváló minőségű termékeket és VIP-központú üzeneteket és hirdetéseket.


Végső céljuk egy önfenntartó Fabletics közösség létrehozása, amely lelkesen várja az új megjelenéseket. A Fabletics tulajdonosa megosztja, hogy a vállalat egy életstílus márka építésén túl egy olyan nőkből álló hűséges közösség kialakítására törekszik, akik hasonlóan gondolkodnak.


Fejlődés a növekedéssel

Amikor egy vállalkozás új területekre lép, az út során lesznek kihívások. A Fabletics 2014-ben ellenérzést váltott ki a tagsági modelljének tisztázatlansága miatt. Emellett sokan aggályokat fogalmaztak meg a legtöbb bestseller termékük készlethiánya miatt. A legtöbb VIP felhasználó csalódott volt amiatt, hogy milyen gyorsan fogynak el a Hudson-designok. Ez a kritika negatív publicitást eredményezett a márka számára, és negatívan befolyásolta az eladásokat.


Az egyértelmű kommunikáció a Fabletics egyik prioritása, mivel a márka mindig azt szeretné, hogy a vásárlók tájékozottnak érezzék magukat. A Fabletics tulajdonosa lépéseket tett a program egyszerűsítésére és egyértelműsítésére, hogy ezt orvosolja. Kate megértette, hogy nehéz mindent jól csinálni, mint egy startup, amely egyre magasabbra skálázódik. Ezért a márka konstruktívan fogadta a kritikát, és elvégezte a szükséges fejlesztéseket a vállalaton belül. Nem sokkal a kritika után a márka újratervezésen esett át, és megváltoztatta a tagság kommunikációját. Az ügyfélszolgálatot is fejlesztették, és néhány hónapon belül az erőfeszítések meghozták gyümölcsüket. A márka “A” minősítést kapott a Better Business Bureau ügyfél-elégedettségi rangsorában.


Összefoglalva

Bárki, aki hordta már a Fableticset, egyet fog érteni abban, hogy ez az aktív ruházati márka megfelel a hype-nak. A költségvetés-barát ruháik megérik, és a tagoknak még csak regisztrálniuk sem kell ahhoz, hogy élvezhessék a platformon elérhető kedvezmények egy részét. Ez az egyik leggyorsabban növekvő márka napjainkban az aktív ruházati térben. Innovatív tagsági modelljük, valamint a kiváló minőségű és megfizethető árú termékeik hozzájárultak a márka gyors növekedéséhez. A stílusközpontú dizájn és a csúcsteljesítmény ötvözésével a Fabletics tulajdonosa az edzőtermen túl az utcára is kiterjesztheti az aktív ruházatot, szélesítve ezzel a vásárlói bázist.


Bujdosó Edina/Valvi.hu

Forrás: https://440industries.com/fabletics-owner-the-name-story-behind-the-brand/

Kép: https://www.popsugar.co.uk/gdpr?utm_medium=redirect&utm_campaign=US:HU&utm_source=www.google.com&gdpr


11 views0 comments