LinkedIn az üzleti siker növeléséhez

A LinkedIn használatával növelhető az üzleti siker, hiszen kiváló lehetőséget nyújt kapcsolatépítésre és a cég forgalmának növelésére. Ezt a professzionális platformot kifejezetten arra tervezték, hogy segítsen kialakítani és megerősíteni az üzleti kapcsolatokat. Továbbá a segítségével növelhető a márka ismertsége és a fogyasztókkal való kapcsolattartásra is alkalmas.

Egyszerű és költséghatékony megoldást kínál

Nem túlzás azt állítani, hogy ma már a LinkedIn-oldal szerepe legalább olyan fontos a cégek életében, mint a weboldal. Ingyenesen létrehoztató, csupán egy e-mail címre és egy cégnévre van hozzá szükség.


A LinkedIn páratlan lehetőségeket kínál a hirdetési kampányok célzása terén. Kiválasztható többek között az iparág, a vállalkozások mérete, és a munkakör is. Továbbá a leendő vásárlókat is könnyebb elérni, hiszen egyszerűen megtalálhatóak a platform segítségével azok az emberek, akik megfelelnek az előre meghatározott vásárlói kritériumoknak.


A LinkedIn az e-mail lista bővítéséhez is egyszerű és költséghatékony megoldást kínál. Lehetőséget biztosít arra, hogy egyszerre 50 embernek küldjünk üzenetet, és a levélben kérhetjük, hogy csatlakozzanak az e-mail listánkhoz. Természetesen megfelelően indokolni kell, hogy miért éri meg regisztrálni. Érdemes egyénre szabott levelet küldeni mindenkinek, és kerülni a sablonos megoldásokat.


Érdemes kiváló minőségű tartalmat megosztani

A szponzorált hirdetések testre szabhatóak, pontosan meg lehet célozni a célközönséget, nem kell irreleváns vállalatok ajánlataival versenyezni. Nemcsak a weboldalra látogatók számát lehet növelni ezekkel a hirdetésekkel, hanem meggyőző tartalommal az értékesítést is.


Természetesen a többi platformhoz hasonlóan ezen a felületen is érdemes kiváló minőségű tartalmat megosztani a saját szakterületre vonatkozóan. Ennek a lehetőségnek köszönhetően kitartó munkával vezetővé lehet válni az adott szakterületen, ami több üzletet eredményez.


További érdemes olyan csoportokhoz csatlakozni, amelyek relevánsak a célcsoport számára. Itt fel lehet venni a kapcsolatot más vállalkozások tulajdonosaival és a csoporttagoknak is lehet üzenni. Nemcsak más csoportokhoz csatlakozni érdemes, hanem sajátot létrehozni is. Ebbe érdemes meghívni a célcsoportnak megfelelő embereket, így elérhető, hogy a potenciális ügyfelek egy helyen legyenek. Célszerű rendszeresen megosztani értékes tartalmakat nyílt értékesítés nélkül. Ennek a lehetőségnek köszönhetően e-mail lista is építhető.


Rendszeresen legyen frissítve az oldal

Természetesen az arculat ebben az esetben is fontos, szóval olyan LinkedIn-oldalt kell létrehozni, amely összhangban van a weboldallal és a többi social media platformmal. Továbbá nem szabad megfeledkezni az összefoglaló rész kitöltéséről. Ebben a részben kell bemutatni a vállalatot az érdeklődők, a potenciális ügyfelek számára.


Arra is figyelni kell, hogy rendszeresen legyen frissítve az oldal, kerüljenek ki informatív és hasznos posztok. Ha nincs idő és kapacitás erre, akkor nem érdemes LinkedIn-oldalt létrehozni. Ha nincs aktualizálva és frissítve, az rosszabb, mintha nem lenne oldal, hiszen azt sugallja az érdeklődő számára, hogy nem működik a vállalkozás.


Seres Dóra /ValVi.hu


A kép forrása: freepik.com


9 views0 comments