Munkavédelmi kampányt indít a TIM

A munkavállalók és a munkáltatók munkaügyi szemléletformálásának érdekében országos kampány indul július elején - közölte Facebook-oldalán a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM).

A kezdeményezés célja a munkajogi és munkabiztonsági tájékozottság és tudatosság növelése, ami hozzájárul a munkabalesetek és a foglalkozási megbetegedések megelőzéséhez, a jogszerű foglalkoztatáshoz. A kampány jelmondata: “Legyen oké!”, központi eleme pedig egy videóklip, amelynek zenei alapját a Random Trip adta, dalszövegét pedig a Punnany Masif-os Wolfie (Farkas Roland) alkotta meg.


A kisfilm az online felületek - YouTube, Facebook - mellett kormányablakokban is látható lesz. A további kampányelemekkel óriásplakátokon, rádiószpotok és interaktív nyereményjátékok formájában lehet majd találkozni, de közösségimédia-tartalmak is jelennek meg a témában.


A TIM jelezte, hogy a kampány a munkavédelmi előírásokon és speciális veszélyforrásokon túl a munkavállalók bejelentésének, szerződtetésének, munkabérének és a munkaidejükre vonatkozó szabályok megismertetésének a fontosságára is felhívja a figyelmet.




MTI

A videó forrása: Technológia és Ipari Minisztérium https://www.facebook.com/tim.gov.hu/videos/727534868579645

A kép forrása: Freepick

11 views0 comments