PROMÓCIÓS TERMÉK AJÁNDÉKBA?

Ez lehet az új alapja az ünnepi időszakok alatt a munkáltatói márkaépítésnek?
  • Kinek jó?

  • Hogyan építsem be?

  • Mindent nekem kell intézni? Vagy van aki átveheti a feladatot?

  • Hogyan működik ez a folyamat?

  • Mikor álljak neki a szervezésnek?

Fontos a szándék, de…

Az ajándékozással járó mizéria és körülményesség gyakran elvonja a figyelmet magáról a szándékról – méghozzá, hogy örömöt okozzon az ember. Az ünnepek közeledtével érezhető a sürgető idő nyomása, amiben elveszhet a kreativitás és az ötletelés felszabadultsága. Míg a nagymamának csipketerítőt, a papának pedig egy kötött gyapjú zoknit ad ajándékba az ember például karácsonykor, mindezt az alkalmazottaknál nem lehet kijátszani.


Egy mindenkiért…

Minden versenyképes cég alapköve egy jó ötlet és a kivitelezés, támpillére pedig azok az alkalmazottak, akik a nap, mint nap azért dolgoznak, hogy a piacon a pozíciójukat megtartsák. Így elengedhetetlen a jó közérzet, az, hogy a dolgozók jó hangulatban, motiváltan álljanak hozzá a projektekhez. Mi tesz egy embert motiválttá, lelkessé? Ha érzi, hogy megbecsülik, szükség van rá és értékelik. Az önzetlen gesztusok mérőfoka az ajándékozás.


Tanulás, mint ajándék?

A cégen belüli rendezvények, ajándékozások olyan befektetések, melyek első körben bizalmi alapon, érzelmi elkötelezettségben és a cég iránti hűségben mutatkoznak meg, később pedig a munkamorálban is érezhető lesz a pozitív változás. Ha családon belül is kijátszható az „ajándékutalvány” kártya, akkor miért ne lehetne mindezt átültetni a gyakorlatba céges gondolkodáson belül?

Ajándékozzon a dolgozónak tanfolyamot, és így Ön csak nyerhet, hisz a képzettebb alkalmazottak emelik cégének stabilitását, az érdekes képzések pedig egy életre szóló ajándékként adhatók az alkalmazottaknak. S, ha erre az egyik legmegfelelőbb partnert, keresi, akkor keressen minket bátran!


Létezik „tökéletes” ajándék?

Ha bár jó ötletnek tartja a tanfolyamot, az idei évben valami kézzelfoghatót szeretne ajándékba adni? Olyat, ami nem a sokadik bögre lesz otthon a polcon, hanem valami, ami praktikus a hétköznapokban is? Ha fejtörés gyötri a témában, nincs egyedül vele.


Ugyanis a megfelelő ajándék kiválasztását piackutatás előzi meg, hogy felmérve az aktuális igényeket, esetlegesen a divatirányokat, a legmegfelelőbb alternatíva kerüljön terítékre. Hogy mindez időigényes-e? Az. Azonban minőségi eredményt csupán minőségi beruházással lehet elérni – akár humánus erőforrásokról beszélünk, akár anyagiról.


Olykor az is célravezető, ha megkérdezzük az alkalmazottainak, hogy milyen céglogós tárgynak örülnének, amelyet praktikusan használni is tudnak, avagy lenne-e olyan program, amire vágynak.


„Kihez fordulhatnék..?”

Érthető, hogy „házon belül” nehéz lebonyolítani egy ilyen szezonális projekt megszervezését, éppen ezért ma már találhatnak olyan cégeket – köztük minket is-, akik a teljes szervezést, kontaktfelmérést, kapcsolattartást levezénylik, minden problémától mentesítve a céget.


Három lépés.

Ahogy sok esetben máshol is, úgy itt is fontos az időzítés - hogy mikor kezdődik el a termékek grafikai részének kidolgozása, majd a megfelelő kivitelezővel való egyeztetés és végül a véglegesítés. Így a tervezett ajándékozás előtt legalább két héttel érdemes felkeresni a termékbeszerzés lebonyolításával megbízandó céget. Ötlet. Tervezés. Kivitelezés. Három alappillér.



0 views0 comments