TikTok-tippek kkv-k számára

Kis- vagy középvállalkozó vagy? Hirdeted a terméked Facebookon, Instagramon és más online felületen? Szeretnél még ennél is több potenciális vásárlót elérni? Itt az idő, hogy a TikTok világába is belevesd magad, ha még nem tetted!

A TikTok rengeteg lehetőséget biztosít a kkv-szektor számára. A TikTok for Business részletes leírást ad azoknak a felhasználóknak, akik szórakoztató módon szeretnék a terméküket, szolgáltatásukat hirdetni. Hat lépésből álló kezdeti útmutató, továbbá egy Business Help Center oldal is a segítségedre lehet.


De miért is kezdj bele?


Sok felhasználó van, aki nem szereti a Facebookot és az Instagrammot. A TikTokon szinte minden generációból sok a felhasználó, szóval bármelyik is legyen a célcsoportod, elérheted könnyedén. Ha bizonytalan vagy, akkor csak mutasd meg a termékedet, készíts különféle videókat és nézd meg, melyik hoz magasabb nézettséget. Ezután pedig már könnyebben meghatározhatod, hogy milyen videóval lenne érdemes tényleges hirdetést létrehozni.


Kiknek ajánlott?


Bármilyen vállalkozásnál jó ötlet lehet a TikTok-videók készítése. Rengeteg posztot lehet látni, például: fodrászok, műkörmösök, telefon- és ruhaboltosok, sőt ingatlanértékesítők videói is megtalálhatók. Továbbá az otthoni kreatív kiegészítők készítői is előszeretettel használják, és olyan sikereket érnek el, amire sohasem számítottak. A következő tippek segíthetnek neked, ha te is gondolkozol TikTok-hirdetések készítésén.


Business Help Center

Vedd igénybe bátran a Business Help Center szolgáltatásait, mivel segít a célod/célcsoportod meghatározásában és a tényleges tartalomkészítésben is.


Small Wins

A Small Wins egy videóválogatás, amely több kis- és középvállalkozás hirdetéseit mutatja be. Ezáltal te is ihletet szerezhetsz és láthatod, hogy használatban hogyan néz ki egy-egy ötlet.


Minél rövidebb videók

Legyenek a tartalmaid minél rövidebbek és lényegretörőbbek. A legtöbben nem szeretik a hosszú, vontatott videókat, főleg nem hirdetéseknél. A TikTok direkt pár másodperces tartalmak készítésére lett kitalálva, szóval jobban jársz, ha nem húzod hosszúra a mondanivalódat.


Figyelemfelkeltés

Meg kell szerezni az emberek érdeklődését, és ez nehezen megy, ha a videód unalmas. A lehető legrövidebb időbe kell belezsúfolnod egy érdekes tartalmat. Ehhez bármilyen figyelemfelkeltő filtert vagy eszközt is bevethetsz.


Zene vagy szöveg

Az embereknek a 82%-a nézi hanggal együtt a videókat. A zenének és a szövegnek is megvan a maga előnye, de sokszor praktikusabb, ha zene megy a hirdetésed alatt, bármiféle szöveg nélkül. Csak a tartalom legyen a lényeg, így nagyobb a célközönséged, mert más anyanyelvűek is megértik.


Ha bizonytalan lennél, vagy azt mondod, hogy te ehhez nem értesz, akkor is megér egy próbát. A TikTok segít a vágásban, lépésről lépésre megmutatja, mit, hogyan érdemes csinálni a profi hirdetésért.


Kecskés Cecilia /ValVi.hu


Források:

tiktok.com

ads.tiktok.com


A kép forrása: freepik.com

8 views0 comments