Z-generációs beauty márka –önbizalom növelés, önmegerősítés

„Fiatalság, bolondság” – mondják sokan, de Millie Bobbi Brown az önszeretet és önkifejezés demonstrálásának egyik kiemelkedő alakja. Fiatal kora ellenére üzletasszonyként is helytáll, példa okán tizennyolcadik születésnapja tiszteletére kiadta az új kollekcióját "Color in Wonderland" címmel.

Több lábon állva

Ő volt a legfiatalabb, aki az UNICEF jószolgálati nagykövete lett, világszerte akkor ismerték meg, amikor az Enola Holmes-ban és a Stranger Things-ben kapott főszerepet, melyek a Netflix saját gyártású sorozatai. A fiatal színésznőnek, mint kiderült, nem csupán a színművészethez, de az üzleti világhoz is van érzéke. Beauty márkája alatt futó termékei - elsősorban bőrápolási és smink termékek, amik PVC, parabén, szulfát és szintetikus illat mentesek - elsősorban a Z-generációt célozzák meg, az összetevők tekintetében pedig az egyszerű formulákra és a könnyű felhasználásra fókuszálnak. Azon kívül, hogy üzletpolitikája egytől egyig vásárlóorientált, a bevétel egy részét a leukémiában elhunyt barátnőjének tiszteletére alapított Olivia Hoppé Alapítványt támogatják.

Egy életre szól

Mivel a színésznő igen közkedvelt személyiség, a média nyomon követi munkásságának mindennapjait, így egy televíziós beszélgetés során kitértek arra, hogy hogyan is képzeli el a felnőtté válást, amire Millie azt felelte: „Azt hiszem, hogy azzal, hogy végre 18 éves lettem, lassan megtanultam kifejezni magam, és rájöttem, hogy leginkább a színeken keresztül szeretem kifejezni magam. Így a "Color in Wonderland" lehetőséget ad arra, hogy rúzsokat, bronzosítókat és szájfényeket viselhessek, és valóban kifejezzem magam a szépségen, valamint a ruhákon és minden máson keresztül, ami a stílushoz tartozik. De ez a kollekció kifejezetten lehetővé teszi számomra, hogy kifejezzem magam, ami olyasvalami, amihez igazán fel kellett nőnöm és meg kellett tanulnom, hogy megfelelően és hitelesen csináljam.” Az önkifejezés egy életre szóló kihívás, és azzal, hogy egyes nagyszerű és kreatív emberek ebben segédkeznek nekünk, sokkal könnyebbé teszik a hétköznapokat.

Kívülről szépít, belülről épít

Egy márka megálmodásától a megvalósításáig, sőt, a figyelemfelkeltésig rendkívül sok tényező játszik közre és igen komoly kreatív munka áll a háttérben. Így nem volt kérdés, hogy a márka alatt futó szín elnevezések – mint például a "Self-Worth", azaz “Önértékelés” és "Self-Love", azaz “Önszeretet” – sem maradhatnak szó nélkül. A fiatal színésznő szerint ez a pozitív megerősítés a sminkeléskor egyfajta emlékeztető arra, hogy a kollekciót használó személy megértheti, sőt megélheti azt, hogy azért sminkel, mert valóban ezt akarja csinálni, mert magának akar tetszeni. Valahol itt és ennél a pontnál gyökerezik a florence by mills elsődleges célja – a Z generáció önbecsülésének megerősítése és növelése.

Szórakozással pénzt keresni?

A megfelelő időbeosztás a hatékonyság kulcsa, legalábbis a sikeres üzletemberek maximálisan kihasználják a rendelkezésre álló időt. Millie sokat tud erről mesélni, mert egy folyamatosan növekvő szépség márka terelgetése és a forgatások betáblázzák a mindennapjait. A tinédzser azonban roppant szerencsésnek tartja magát, ugyanis számára a munka nem munka, hanem inkább szórakozás.

Önazonosság

Az a leghitelesebb üzletember, aki a saját termékével oldja meg a problémáját. A márka tulajdonosának kedvenc terméke a Dreamy Dew hidratáló, amit száraz bőrre javasolnak, valamint a Spot a Spot akne tapaszok, amik teafaolaj tartalmuk miatt segíthetnek megszabadulni a kínos kis piros pontoktól.

Egy az egyig

Egy színész életében elkerülhetetlen, hogy azonosuljon a karakterével, így a televíziós beszélgetés során kitértek arra is, hogy egy-egy általa alakított karaktere inspirálta-e a márkájában, a válasza pedig igenleges volt; ugyanis Enola Holmes kitartása és törekvése benne is megtalálható. Emellett hozzátette, hogyha a saját márkájának palettájából ajánlana Enola-nak egy terméket, akkor az kétségkívül egy Be A VIP Velvet rúzs lenne.

Hit, küzdelem

Millie Brown sok szerepet tölt be a közéletben, mint üzletasszony, mint színész, mint jótékonysági nagykövet, véleménye szerint a világnak el kell mondani, hogy a fiatal nők, lányok is küzdenek azért, amikben hisznek. Ezeknek az eszköze vagy csatornája a közösségi média, a sajtó. Utóbbiak kellenek ahhoz, hogy elérjék a megfelelő embereket.


Domokos Dominika /ValVi.hu


Forrás: link Kép(1): https://www.allure.com/story/millie-bobby-brown-florence-by-mills-interview

Kép(2): https://florencebymills.com/products/be-a-vip-velvet-liquid-lipstick


29 views0 comments